השנה האחרונה בכל רשת חברתית גדולה, כוללים פייסבוק, טוויטר, LinkedIn וInstagram הגדילה את גדולתו וחשיבותו של שיווק תוכן חזותי. בקצב מגמה זו, כמה מחקרים שנערכו במהלך השנה מצביע על היעילות המדהימה למדי של תוכן החזותי למדיה החברתיות.
מספר העלאות הוידאו מאנשים ועסקים בהזנת פוסטים בפייסבוק עלה פי 3.6 משנה שעברה (גידול של 75% לאדם).
טוויטר – ציוצים עם תמונות מקבלים 18% יותר קליקים, 89% יותר מועדפים ו -150% יותר retweets.
בצפייה ב10% מהפוסטים ששיתפו מעל 30000 דפים עסקיים, הוכח שפוסטים עם תמונות גררו הכי הרבה באז (שיחות, שיתופים, לייקים) – כ87% מהאינטראקציה בדפים אלה.
הוספת כתובת אתר של תמונה לציוץ של אדם או עסק יכולה לשפר את retweets ב -35%.
תמונות הן הטקטיקה החשובה ביותר באופטימיזציה של הודעות מדיה חברתיות.
תוכן חזותי הוא מרכיב מרכזי בכל אחד מחמשת טקטיקות השיווק היעילות ביותר.
70% ממשווקים מתכננים להגדיל את השימוש בתוכן חזותי מקורי בשנת 2015.
שלושת פורמטי התוכן הטובים ביותר שליוו קונים בהחלטת רכישה הם: סקירות טכניות (78%), וסמינרים (67%).
אנשי ייעוץ עסקי ושיווק משקיעים יותר בהפקות וידאו מקוריות כדי להגדיל מכירה ללקוחות.
95% מהרוכשים המקוונים הסכימו שהם מעדיפים פורמטי תוכן קצרים יותר.
במחקר שנערך לאחרונה 86% מהקונים הביעו רמה מסוימת של רצון לגשת לתוכן אינטראקטיבי חזותי על פי דרישה.
בוחן מדיה חברתית חקר מהן צורות התוכן שמשווקים הכי רוצים ללמוד עליהן בשנת 2015.במקום הראשון : יצירת נכסים חזותיים מקוריים. במקום השני: הפקת קטעי וידאו מקורי.
הפופולריות של סקירות טכניות כפורמט שיווק תוכן, נמצאת דווקא בירידה ביחס לפורמטים אינטראקטיביים יותר, קלים לעיכול כגון וידאו.