השקיעו באתר אינטרנט – אתר הוא המראה של העסק. סביר להניח שלקוח שהתרשם מאתר האינטרנט וצריך לאותו מוצר שאתם מוכרים, ישאיר את פרטיו ליצירת קשר.
עשו מחקר שוק לגבי מילות מפתח לעסק שלכם, הדריכו את מפתח האתר לשים את מילות המפתח ב Meta Tags באתר, כמו כן דרשו שהאתר יופיע בחיפוש כעסק (שעות פתיחה, תמונה, איש קשר, מפת הגעה).
פתחו ערוץ יוטיוב לעסק. לערוץ זה תוכלו להעלות סרטוני תדמית ופרסום לעסק. גוגל ויוטיוב הם אותה חברה, לפיכך נוכחות ביוטיוב או אפילו סרטון אחד עם שם העסק יציגו את העסק שלכם בדף הראשון בחיפוש בגוגל.
מומלץ להיעזר באיש מקצוע עבור קמפיינים ממומנים בגוגל שיכולים להביא תנועה טובה לעסק. התחילו בתקציב נמוך כדי לעשות שינויים עד כדי מקסום הפרסום.
גוגל+ היא הרשת החברתית של גוגל, לפיכך דף עסקי בגוגל+ יכול לעזור בקידום העסק, בתנאי שמתחזקים אותו (העלאת תמונות, כתיבת פוסטים, קישורי סרטונים).
בעידן בו הרשתות החברתיות הופכות להיות מצע רלוונטי לשיווק, כדאי לתחזק עמוד פייסבוק שהוא למעשה ה"פנים" של העסק כלפי חוץ. דף הפייסבוק יכיל קישורים רלוונטיים לאתר העסק ולדפי נחיתה בהתאם לצורך. דפים אלה הם אותם דפים שמביאים מתעניינים (לקוחות פוטנציאלים) לעסק.
קמפיינים ממומנים בפייסבוק הם דרך טובה להגיע לקהל יעד עבור העסק.
כתיבת תוכן מקורי מעיד על מקצוענות מצד אחד ומביאה תנועה לאתר על ידי שימוש במילות מפתח נכונות מצד שני. פרסום בכלים דוגמת Outbrain יכולים לחשוף את העסק באתרים שונים שיביאו תנועה.
חשוב לעשות מדי פעם Brainstorming על נוכחות העסק באינטרנט ולשנות עד להגעה לתוצאה ראויה.
כדאי להיוועץ ביועץ עסקי על מנת להשלים את השיווק לעסק בתחומים בו השיווק הדיגיטלי חסר.