הכשרת צוות המכירות של העסק (וכן, בכל עסק אפילו הקטן ביותר, יש איש או צוות מכירה) דורשת מיומנות של איש מכירות בעל ניסיון. הדרכה כזו דורשת יותר ממדריך וכמה סדנאות לפני שליחת אנשי המכירות לשטח. מלכי יזדי מתרכז בהדרכת הלקוחות בטקטיקות אימון מכירות עמוקות יותר שנשארות.
שיחות מכירה עם נציגים
שיחה עם נציג מכירות זוטר ואחד מנוסה יותר כדי לעבור על תהליך המכירה. שיחות מכירה עם הנציג המוכשר ביותר לעסק כדי לקבל תובנות חדשות מהשטח ורעיונות חדשניים ולשפר את האימונים לנציגים החדשים. הדרך היחידה להתכונן לשיחת מכירה חיה שבה השיחה יכולה להוביל לכל מקום היא תרגול ניסיוני. לעסקים שבהם מוקלטות שיחות, מלכי יזדי לוקח הקלטות של שיחות מוצלחות וכואבות ומאפשר לצוות לבחון אותן יחד. לא רק שהצוות ימציא תובנות חדשות, אלא גם ילמד לשתף פעולה ולהציע ביקורת בונה.
שימוש בסיפורי הצלחה
מלבד תיאוריות מכירות וסימולציות, אנו עושים שימוש בדוגמאות מהעולם האמיתי כדי לגבות אותן. נציגי מכירות שומעים מאיתנו סיפורי הצלחה מהעולם האמיתי כדי לקבל השראה. אנו מכירים דוגמאות לכל עסק על מקרים המציגים דוגמאות למה שעבד, מה לא, ואיך התהליך עובד מתחילתו ועד סופו. זה גם עוזר לדון בנושאים נפוצים בחוויית מכירה מוצלחת ולחפש דפוסים ומדדים. לאחר שעוברים על סיפור ההצלחה והתוצאות, נחלק את התהליך לשלבים מעשיים כך שהצוות בעסק יוכל לשכפל וליישם אותם במכירות.
תיגמול צוות מכירות
כאשר בעל עסק מדווח על קושי למצוא מועמדים מתאימים לתפקידי מכירה, אנו מציעים לעיתים לעסק שלא יכול למשוך ולשמור על כישרונות מובילים בתחרות גדולה, מבנה שכר עמלה הגון.
תקשורת עם שאר מחלקות העסק
אנו יודעים לזהות תקלות בתקשורת בעסק ולראות כיצד ניתן ליצור חוויה יעילה יותר כדי להקל על חלק מהלחצים התפעוליים. אנו יודעים לבודד את צוות המכירות ולשלב אותו במחלקות אחרות כדי לעזור להתאמן בתחומים כמו שירות לקוחות ולקבל תובנות נוספות לגבי פיתוח המוצר עליו מתבסס העסק. בין אם העסק עוסק במכירות או בשירות לקוחות, ככל שצוות המכירות מבין את העסק מלמעלה למטה, כך הם הופכים שותפים במהלך תהליך המכירה.
למידה מאנשי מכירות מנוסים
אנו דוגלים בהתבוננות ולמידה מאנשים אחרים בעסקים דומים. סדנאות וסימולציות להכשרת מוצר ומכירות הן רק הצעד הראשון בהפעלת צוות מכירות. אנו יודעים להכשיר את אנשי השיווק כמובילים כדי לחלוק תובנות מעמיקות יותר וניסיון. כשהצוות בעסק לומד מהטובים ביותר, הם מחקים את הטכניקות הללו. אנו מקדישים זמן קבוע בחודש לאימון עם מומחי המכירות בעסק.
ביקורת בונה
הדרכה עוברת דרך מערכות ותהליכים כדי לבסס שיטות עבודה מומלצות, אך צוות מכירות חייב גם להתמודד עם ביקורת בונה, כדי ללמוד ולהשתפר באופן שוטף. היתרון הצדדי הנוסף הוא לעזור לצוות בעסק לפתח עור עבה יותר תוך חיזוק הנחישות להיות אנשי מכירות טובים יותר.